Connect with us
Continue Reading
Advertisement
42 Comments

42 Comments

  1. skeeemask TV

    March 23, 2020 at 5:00 pm

  2. 604koba

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    i didnt hear king von lmaoooo

  3. TooNice0g07

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    Where king von at tho

  4. Trio

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    YouTube are u fcking happy now
    I watched the video

    This video been in my recommended for the longest

  5. Sour taoster

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    This shit ass don’t drag king von into this

  6. Luis Rodriguez

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥‼️

  7. Troyvon Graddy

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    30:murda go get em

    murda : sumoning jutsu

  8. no info

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    Anyone else hear the Youngboy line from Choppa, "if I go broke I'ma stick up a store"?

  9. Shlappy Jacks

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    i like the song but why do the verses sound different volumes. choppa sounds much louder

  10. Nick Brown

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    Y does he kinda look like 69🤔😂

  11. Ashton Lewis

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    Finally 30deep💯🤘🏼

  12. Cade R

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    We need lil loaded 30 deep nle n nwm c on a track dawg‼️‼️

  13. The Blue Pineapple Phoenix

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    his face reminds me of 6ix9ne

  14. Kidd Skrrt

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    All the white kids head bumping to this “Yo Kyle this go hard”
    “Yea Tyler this is slime 🤘🏻”

  15. Christopher Ray

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    30 deep wit that covid 19 around? Nah g.. too thug for me

  16. MÁCHØ ZØESÁ

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    Dude look like von tho.

  17. 0sTrA

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    Imagine Polo G on this song 🔥🔥

  18. sKwAaD4NEWS ndBS

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    I view you lil crips linking crazy in hip hop now. Gang unity in hip hop. Mad love. Or is it solely business? Either way full steam..🔴🔵

  19. ABG kiid

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    This shii hard af 👹😈 but we ain't give no opzz no pass we going to chase him down and put hollows in his ass ☠

  20. nAsTeGaming

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    Y'all remember when white boys was wearing tight pants and it wasn't cool?

  21. Smokey The Ghost

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    Oh you a SNITCH SNITCH HUH 🎈

  22. Tymo Makas

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    swear he looks like young MA

  23. my name is NARUTO

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    Who think youtube rappers are a lil bit better then non-YouTube rappers

  24. Jairo Dussan

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    He looks way whiter in the thumbnail

  25. Chanra Roeum

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    He look and sound like 69 in a way

  26. Ian Hays

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    Vladhq made a diss on you bro

  27. Jeremiah Vann

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    If I go broke imma stretch me a bowl , say I shot who ? What you talkin bout bro ??

    For y'all mfs who can't understand what he said

  28. ARegularCarGuy LucasThePlaya10

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    this song is ganna blow this dude up

  29. JUAN / Mr .DEPRESS

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    This song sucks

  30. KnownisFlyer

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    Sum body send this to DJ ghost, this song heat

  31. maureyonn_120

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    Bruh he ugly af😂😂😂

  32. MtchTheKidd

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    know we been here sense dead goofies

  33. King Butterz

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    This ni**a from 63rd

  34. jay 3000

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    That tat iz fyre good idea

  35. 24WARLORD - -

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    Aye mane before you know it all these crip rappers finna start claiming GDK on some goofy shit cause yall hanging wit a lying BD rapper mane yall can get the fuck off my playlist lmao 30Deep Grimey and NLE choppa cant hold this fat ass L for fucking wit goofys smh

  36. Jayjay R.I.P kob

    March 23, 2020 at 5:00 pm

  37. Jayjay R.I.P kob

    March 23, 2020 at 5:00 pm

  38. I fucked your mom So you can call me Dad

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    Can't take anyone serious talking tough with tight jeans sagging.Where TF you gonna put a gun

  39. SavDomo4K Alexander

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    He kinda look like Miamithekid

  40. Luxiano

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    Hello guys, please give my recent beat a chance,

  41. Derricka Miles

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    2c hilarious

  42. Yahighness

    March 23, 2020 at 5:00 pm

    Grimeyy: I even got a bitch in NYC
    Corona: Not for long 😉

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Press Play and Listen Live

Advertisement

Follow Us

Advertisement