Connect with us

Published

on



Lil Poppa’s “Boys To Men” out now: https://lilpoppa.lnk.to/BoysToMen

Follow Lil Poppa:
http://www.instagram.com/thatboypoppa​
http://www.twitter.com/thatboypoppa​
http://www.soundcloud.com/lilpoppa​

Lyrics:
Turn me up yc (x3)

Them niggas send shots we send shots back
Lil one said they on the block
Take em where the opps at
We need another Glock
Fuck it go and cop that
What the fuck wrong with the cops
Asking where Poppa at?

You little boys can’t hang with us I don’t care who you know
Them niggas don’t want no war with us, I see straight through the smoke
We take them Ks on tour with us, you know them shooters go
Soon as you meet, hop out on feet
Yea thats that ooda flow
Bitch don’t ask what happened to Leeke
I don’t want you to know
You gonna have me thinking you creep
And I can’t shoot a hoe
said fuck it and I jumped straight off the porch
Go where ever Dooda go
Interrogation they was trying bring up that boy I don’t know no foolio
Aye lil poppa I know why them niggas mad they aint want you to blow
Take care my fam I gotta run me up a bag, thats who I do it for

Usually high but im not right now,
thats all I got right now
Wasn’t for this,
then I probably be on the block right now
So I aint playing,
my lil nigga say ya hot right now
You need a fan
and he eager to let off shots right now
He get to spraying
Feel like you can’t , but you can
So I aint hearing what you saying
This all was part of the plan
Going from a boy to a man
Fuck that shit run up my bands
Fuck that jewelry I need some land
They say my fans depend on me
But I’m depending on my fans
I mix Fanta with the lean
Bitch this percocet a 10
I need to give this shit away
I pray this shit come to an end
bitch while you gossping,
out here pussy popping
Telling all your friends
Can’t talk to nobody but God about it
I committed all them sins
I probably be back at square one
If I took care of all my kin
But to everybody that stayed down
I swear we all gonna win
Aint I got no time to be stressing
bout no shit im fed up
before you lay down
look Bitch you know you gotta give that head up
Now I can’t lie, girl you the shit
Now gonna toot that ass up
Say poppa I know no less than 50
Fuck you think, this book bag for

Hey Poppa ask em why them niggas mad they aint want you to blow
Take care my fam, I gotta run me up a bag
Thats who I do it for
Usually high but im not right now
This all I got right now
Wasn’t for this, then ill probably be on the block right now
So I aint playing
my lil nigga say ya hot right now
You need a fan
and he eager to let off shots right now
He get to spraying
Feel like you can’t , but you can
So I aint hearing what you saying
This all was part of the plan
Going from a boy to a man

#LilPoppa #BoysToMen

Music video by Lil Poppa performing Boys To Men. © 2021 Rule #1/Interscope Records

http://vevo.ly/FWiqBa

Continue Reading
Advertisement
46 Comments

46 Comments

  1. Zc Gotti

    March 27, 2021 at 9:40 pm

  2. Rico AG

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    He say Bolingbrook inna beginning?

  3. Al-Boi_Tide

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    That’s how life goes the video shows the truth

  4. Tyra Cee

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    I can’t wait until he gets the recognition he deserves!

  5. ToXic Lol Lol

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    Polo g ripoff but it still good

  6. LðVêrßÖï.Kïñg ꪜ

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    Dumb ppl don’t see the meaning behind the video 🤦🏾🔥

  7. Ragina Ford

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    WE NEED A ALBUM!!

  8. BendyCapalot

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    Nigga so underrated but I got dis song on repeat no cap

  9. Money makin Bear

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    🔥🔥🔥🔥

  10. NFL.THELOGOO 1K

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    What jacket is that.?

  11. Ray MadeAKillin

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    My boi got a beard now

  12. Bryan

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    Lil Poppa never fails to impress Fire once again

  13. Mari

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    If this songs trash I'ma be pissed

    I should've never doubted you

  14. Bears Talk And More

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    Dude So Hard

  15. A M G

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    ON MY SOUL IMMA BE UP THERE MANIFEST YOUR DREAMS‼💯 Some heat🔥 The world gon' remember AMG just wait🎤🖤🚫🧢😴💤

  16. Mag Maree

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    🔥🔥🔥🔥🔥

  17. Gibcuh

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    here before 1 mill

  18. SoKaiine

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    Anyone kno where he got dat white jacket ? shii so raw 😭

  19. Ailsa Ni

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    1:31 the transition was fucking 🔥 🔥🔥🔥

  20. Project Baby

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    who here b4 1m

  21. Taylor Odonnell

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    That’s z28 tho🤤😩

  22. drama Birmingham

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    Video next level

  23. greensfordays Yt

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    U a goat I’m your best fan bro

  24. travieon smith

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    Sound like yungeen ace to me

  25. MUDdaMiGtHy TV

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    Sum heat

  26. HeartlessDior

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    this go hard fr

  27. A Richardson

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    Fuck the jewelry I need some land some the realest shit u can say

  28. A Richardson

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    He’s one of them u can just feel it we stand alone

  29. DJEDJI Louis Wizzy

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    ⛅🗽 I just wanna see the sun shine tomorrow diamond label vision of before life the source of success is illuminati face the new order de future not history EMEN! Mafia Life Dream Chases Washington D.C. United States of AMERICA is Loyalty illuminaty we some success God bless UNITED STATES. We bless être dad God #Baphomet Shemhamforash! 🙏🏾#FreeMeekMill🤘🏾.

  30. Bruce Walker

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    💯dis real like all his shiit

  31. K̶ ღ

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    Im new here , he fire 🔥👨🏽‍🚒

  32. Jean Paul

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    This song needs more views to go out viral and get more views and it is only happening with the help of AuthenticViewscom. Thumbs up who hear about this

  33. Mercresp Paz

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    NAS POPPA

  34. Ah Mill

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    Wtf I made a song call boys to men damn

  35. Nas StayFazed

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    Uhuhhh this shit hard nfs

  36. WoAh MaSoN

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    So slept on and under rated

  37. Tyson

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    🔥🔥🔥

  38. Jojo Cox

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    Where the viewzzzz

  39. smith janji

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    IG @jvnji2real 🥶🔥🔥🌊

  40. PRETTYBOYPOOKS

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    🔥🔥🔥

  41. corey Johnson

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    Everybody turn up yo go be great live yo life shit short find what you good at and run with it.

  42. Big StepH

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    PAY THIS MAN

  43. Krazyk

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    Like my 30th time listening to it since it dropped

  44. jager bopp

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    They send shots
    WE SEND SHOTS BACKK

  45. Krazyk

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    My boa otw fashoooooo🔥🔥🔥🔥

  46. Rock girl

    March 27, 2021 at 9:40 pm

    "Who else Replayed the song over and over again"

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Follow Us

Advertisement
Advertisement